השפעת המוסיקה והתיאטרון על התפתחות ילדים בגלאי 3-8


תיאטרון לגיל הרך והשפעותיו
גיל 3-6 נחשב כחלק מתקופת הילדות המוקדמת והחשובה ביותר להתפתחותו של הילד, השנים הראשונות של הילד הן בעלות השפעה חשובה על אישיותו כאדם בוגר ועצמאי בעתיד.

לכן חשוב מאוד לפתח  ולטפח את חושיו, שפתו ולהעשיר אותו בידע שיתרמו לו להשתלב בעולם בו אנחנו חיים. וצפיה בהצגה זאת דרך מצוינת.

פיתוח הדמיון והיצירתיות דרך תיאטרון
צפייה בהצגות תיאטרון לגלאי 3-8 היא כלי חינוכי מדהים היכול להשפיע על פיתוח הדמיון והיצירתיות.
דרך הצפייה בהצגה אנחנו מאפשרים לילד לחוות עולמות חדשים, דמויות מרתקות וסיפורים מעוררי השראה.
ההצגות ש"אורית בסיפורי בראשית" כותבת עבור הילדים שלנו גורמות להם וגם לנו המבוגרים לחשוב מחוץ לקופסא ולחלום בגדול מה שמזין את הדמיון ומעורר את היצירתיות. 

העמקת ההבנה הרגשית והחברתית של הילד דרך צפייה בהצגות
התיאטרון משקף לילדים דרך הדמויות השונות בהצגה, סיטואציות חברתיות ורגשיות חלקם הוא חווה בחיי היומיום שלו. דרך הדמויות בהצגה הילד לומד להתמודד עם רגשות ומצבים שונים ומספר רב של אפשרויות תגובה ותוצאה וכל זה ב"ריחוק" דרך דמות אחרת שהיא לא הוא וכך הילד מאמץ ומחזק בעצמו ערכים של חמלה, ידידות וקבלת השונה וכמובן אהבת האני הפנימי שלו.

פיתוח מיומנות שפה ותקשורת דרך עולם התיאטרון וצפייה בהצגות
דרך שפה עשירה, דיאלוגים מורכבים, מוסיקה איכותית-מקורית וכמובן שימור השפה העברית בהצגות של "אורית בסיפורי בראשית" הילדים מעשירים את שפתם ופוגשים במגוון רחב של תרבויות. צפייה בהצגה שכתובה ובנויה טוב מושכת את הילדים להאזין, להקשיב ולהבין ומעודדת אותם לפתח חשיבה ביקורתית עצמאית משלהם מה שמלמד מיומנות שפתית ותקשורתית.

והכי חשוב – חיזוק הביטחון העצמי והבעה עצמית
השתתפות בהצגה ואפילו רק צפייה בה מעניקה לילדים במה להביע את עצמם ולחוות הצלחות. הדמויות בהצגה מתמודדות עם דילמות, הילדים עוזרים לדמויות לפתור את הבעיות שלהם ובכך ההצגות של "אורית בסיפורי בראשית" מחזקות את הבטחון העצמי והמסוגלות של ילד.
כל ההצגות של "אורית בסיפורי בראשית" משלבות את הילדים בשאילת שאלות, קבלת החלטות משותפות, הגעה לפתרון והבעת ביקורת אישית של הילד.
החשיבות של שילוב הילדים בכתיבת ההצגות שלנו היא ערך עליון. כל הצגה הילדים פעילים מתחילתה ועד סופה.

מגוון רחב של ההצגות שלנו מחכות לכם בדף הצגות. 

מוצרים נוספים

שיכולים לעניין אותך

No data was found
No data was found